Klantenservice
Veelgestelde vragen
Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit indienen?
Heb je een klacht? Dan lossen we deze graag voor je op. Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Hoe kun je een klacht indienen?
Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij Travelbags.nl. Stuur je klacht per brief of email onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:
Travelbags.nl
Afdeling klachten
Korte Spruit 25
7773 NP Hardenberg
of stuur een e-mail naar: [email protected]
Zodra wij je brief of email hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht.
Je kunt je klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillen Commissie Thuiswinkel. Ook kun je terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR)