Skip to content
Klachten

Niet tevreden over onze service. Lees hier hoe je een klacht kunt indienen.

Hoe dien ik een klacht in?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je een klacht bij ons indienen

We lossen je klacht het liefst zo spoedig mogelijk op. Hiervoor kun je het beste eerste contact opnemen met onze klantenservice

Is de aangeboden oplossing niet naar wens? Stuur dan een brief naar de manager van onze klantenservice. Je krijgt binnen 7 werkdagen na ontvangst van je brief een reactie van ons.

Travelbags.nl
t.a.v. Manager Klantenservice
Korte Spruit 25
7773NP Hardenberg

Kom je er niet uit?
Ben je niet tevreden met de oplossing. Je kunt je klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillen Commissie Thuiswinkel.

Neem contact met ons op

Ma - Vrij 08:30 t/m 17:30 uur

  • Contact via mail
  • Stuur een bericht via Facebook
  • Bel ons 085-2250522