Productbeoordelingen & Reviews

Hier volgt een uitleg met betrekking tot onze reviews en productbeoordelingen. Als eerste zullen wij uitleg geven over de tot stand koming van onze productbeoordelingen op de website. Daarna volgt een uitleg over de reviews over Travelbags. Deze reviews kunnen alleen geplaatst worden op externe platformen waaronder Trustedshops, Truspilot & Google.

1. Productbeoordelingen

1.1 Wie kan er een productbeoordeling plaatsen op onze website?:

Alle klanten die bij ons een bestelling hebben geplaatst krijgen een uitnodiging om een productbeoordeling te schrijven. Bij producten welke minimaal 1 beoordeling hebben ontvangen, kan elke bezoeker een review plaatsen.

1.2 Hoe controleren wij productbeoordelingen op echtheid?:

Alle productbeoordelingen worden door medewerkers van Travelbags gelezen, beoordeeld en online geplaatst. Wij letten niet op spelfouten maar keuren wel productbeoordelingen af wanneer deze niet voldoen aan de onderstaande voorwaarden:

  • Minder dan 4 woorden;
  • Verwijzingen naar url's of benoemen van andere websites, verwijzingen naar persoonsgegevens zoals namen, telefoonnummers etc;
  • De productbeoordelling gaat alleen over de service van Travelbags en niet over het product. Je mag iets vertellen over onze service, maar de inhoud dient te gaan over het product;
  • De productbeoordeling bevat ongepast taalgebruik zoals schelden, vloeken en discriminatie;
  • De huidige prijs van het product wordt benoemd;
  • De productbeoordeling is niet geschreven in het Nederlands/Vlaams, Engels of Duits en / of bevat vreemde tekens / getallenreeksen.

1.3 Worden zowel positieve als negatieve productbeoordelingen geplaatst?:

Zodra een productbeoordeling voldoet aan de voorwaarden zoals hierboven omschreven, worden deze online geplaatst. Zowel positieve als negatieve productbeoordelingen. Wij willen onze klanten graag helpen bij het maken van de juiste keuze. Hierbij willen wij dan ook alle ervaringen van andere klanten met jullie delen.

1.4 Worden er betaalde reviews geplaatst?:

Nee, wij betalen niemand voor het plaatsen van (postieve) productbeoordelingen op onze website. Ook belonen wij niemand op een andere manier om (positieve) productbeoordelingen te ontvangen.

1.5 Wanneer wordt mijn productbeoordeling online geplaatst?

Omdat wij alle productbeoordelingen controleren voor deze online verschijnen, duurt het een aantal werkdagen voor je productbeoordeling online zichtbaar is.

2. Reviews

Naast productbeoordelingen kun je ook een review schrijven over je ervaring en de service van Travelbags. Hiervoor zijn verschillende externe platformen beschikbaar waaronder Trustedshops, Trustpilot & Google.

2.1 Werkt Travelbags samen met een externe partij voor het verzamelen van reviews?:

Ja, wij werken samen met Trustedshops. 5 dagen na een bestelling ontvang je als klant een e-mail met daarin de vraag om onze service te beoordelen. Trustedshops, verdeeld de uitnodigingen volgens bepaalde percentages over de websites van Trustedshops, Trustpilot & Google.

2.2 Worden positieve en negatieve reviews over Travelbags geplaatst?:

Ja, wij hebben geen invloed op de reviews die geplaatst worden op externe platformen. Zolang de reviews voldoen aan de voorwaarden van deze websites worden de reviews online geplaatst, zowel positief als negatief. Wij kunnen alleen melding maken wanneer een review niet voldoet aan de voorwaarden. Hierbij kun je denken aan schelden, vloeken, discriminatie, verwijzingen naar websites, personen, telefoonnummers etc. Het platform zal in dit geval bepalen of de review offline wordt gehaald of online blijft staan.

2.3. Worden klanten beloond voor het schrijven van een review over Travelbags?

Nee, geen enkele klant wordt beloond in welke vorm dan ook voor het schrijven van een review over Travelbags.